Gå till innehåll

Outlook Express


arvidevert

Recommended Posts

:unsure: Jag har följande problem:När jag går ur Outlook eller stänger av datorn kommer det upp en ruta med följande med:´´Outlook Express kan komprimera meddelanden för att frigöra diskutrymme.Detta kan ta några minuter´´. Det kvittar om det finns 0 meddelande,den här rutan kommer upp varje gång iallafall! Försökte att få hjälp av Microsoft Sverige men dom begär ju nästan 700:- för att rätta till problemet! Någon här som vet hur man kan fixa det här?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du går till Arkiv, Mapp, Komprimera alla mappar (eller Verktyg, Alternativ…, fliken Underhåll, Rensa filer…, och trycker på Komprimera), fortsätter programmet att visa meddelandet?

Redigerad av JoWa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nästan samma problem. Varje gång jag startar datorn får jag upp "Outlook Express kan komprimera meddelanden för att frigöra diskutrymme. Detta kan ta några minuter."

Och jag använder inte ens Outlook Express utan har bara kört Outlook i alla år - nu i Office 2007.

Outlook Express har jag avbockat bland Windowskomponenterna i Kontrollpanelen.

Den här idiotiska komprimeringspåminnelsen kan jag inte bli av med och får snart ett koleriskt anfall!

/HPD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...