Gå till innehåll

[LÖST] Mediaplayer 12


CobraSnake

Recommended Posts

Hej.

Har installerat Windows 7 för att testa, och allt verkade fungera bra, men när jag spelar upp filmer i WMP så verkar alla filmer vara lite för ljus bild och aningen eftersläpande jämfört med XP, jag tycker ju att min dator uppfyller kraven för att installera windows 7.

Finns det några lösningar?? :unsure:

Redigerad av CobraSnake
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Har installerat Windows 7 för att testa, och allt verkade fungera bra, men när jag spelar upp filmer i WMP så verkar alla filmer vara lite för ljus bild och aningen eftersläpande jämfört med XP, jag tycker ju att min dator uppfyller kraven för att installera windows 7.

Finns det några lösningar?? :unsure:

Ta en titt om du har möjlighet att uppdatera ditt grafikkorts drivrutiner... Alternativt kan du även prova att lägga in KLite Codec Pack. Funkar perfekt i Windows 7. Om det hjälper? Ingen aning, men det kan avra värt att testa...

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta en titt om du har möjlighet att uppdatera ditt grafikkorts drivrutiner... Alternativt kan du även prova att lägga in KLite Codec Pack. Funkar perfekt i Windows 7. Om det hjälper? Ingen aning, men det kan avra värt att testa...

Mange

Tack, Mange

Jag har just nu Vistas drivrutin 96.85 och tror att det det senaste för mitt grafikkort, ska testa K-lite Codec pack som du föreslog....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...