Jump to content
alltomwindows.se fyller 20 år! ×

Kommer ej in i datorn- aktivera windows

rainwomen

Recommended Posts

helt plötsligt säger min dator att jag ska aktivera windows, vilket inte går. kommer inte in i datorn. naturligtvis har jag licens och äkta programvara. varför händer detta. är det hårddisken som är på väg att gå sönder och tappar lite här och där eller vad är det. kan någon hjälpa mig?

helt plötsligt säger min dator att jag ska aktivera windows, vilket inte går. kommer inte in i datorn. naturligtvis har jag licens och äkta programvara. varför händer detta. är det hårddisken som är på väg att gå sönder och tappar lite här och där eller vad är det. kan någon hjälpa mig?

provat komma in med felsäkertläge?(tryck på F8 i uppstarten innan windows laddas)

ändrat i hårdvaran de senaste dagarna?

mvh

t

provat komma in med felsäkertläge?(tryck på F8 i uppstarten innan windows laddas)

ändrat i hårdvaran de senaste dagarna?

mvh

t

har inte ändrat i programvaran och startat felsäkert läge, även testat -Felsäkert läge, RAN regsvr32 regwizc.dll och regsvr32 licdll.dll

Jag instämmer med Si3rra i ett inledande skede. En telefonaktivering är på plats... funkar inte den automatiska via knapparna kan man alltid få prata med en telefonist och få personlig hjälp med aktiveringen... funkar det fortfarande inte så får man gå vidare med detta.

Ska dock påpeka att jag faktiskt läst någon annanstans om just detta fenomenet... men innan man går vidare med mer drastiska åtgärder så kan detta vara värt ett försök.

Mange