Sunshine Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 (edited) Sitter med 1 Java och 1 ScaniaSäkring=Punchrulle/dammsugare och funderar om inte det kan slås rekord i inläggen. ------------------------------------------------------------------------------------------ Ordet skall sluta på IS. BrainStorming!!!!!! Tyvärr inget pris, men skulle vara skoj och få se hur många svar/ord det blir. Jag börjar med ordet SVAG(is). Ordet får EJ postas 2 ggr. Så kom igen! Samtidigt vill jag önska ALLA en riktigt god helg. Mvh//Sunshine Edited October 10, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranl Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Sitter med 1 Java och 1 ScaniaSäkring=Punchrulle/dammsugare och funderar om inte det kan slås rekord i inläggen. ------------------------------------------------------------------------------------------ Ordet skall sluta på IS. BrainStorming!!!!!! Tyvärr inget pris, men skulle vara skoj och få se hur många svar/ord det blir. Jag börjar med ordet SVAG(is). Ordet får EJ postas 2 ggr. Så kom igen! Samtidigt vill jag önska ALLA en riktigt god helg. Mvh//Sunshine Dag(is) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Fjortis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 66 sidor som slutar på (IS) http://www.kryssakuten.se/resultat.php?stype=ends&sword=is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts