Gå till innehåll

Wolfenstein 2009


kal

Recommended Posts

Jo det är Wolfenstein 2009 jag menar, när man spelar singelplayer, skall man kunna komma in i console

för att skriva comandon, men jag hitta inte vilken tangent det är, i XP kan man trycka höger Alt+ vänster Altgr+ ~

så kan man få fran consolen, men det går inte i Vista X64,

har du nått förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Create a shortcut on the desktop for the game executable. Edit the shortcuts target field and append the following command to the end +set com_allowConsole 1. Save shortcut properties and launch the game using the shortcut. While in game press the ~ key to open the console.

Enligt: http://baxtep.irkutsk.ru/2009/09/10/wolfenstein-2009-cheat-codes/

men oftast är det inte tangenten ~ utan den som du finner under ESC med ½ tecknet på som används för att ta fram consolen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ö-tangenten som standard på ett svenskt tangentbord om du aktiverar "+set com_allowConsole 1" som startparameter enligt si3rras inlägg oven. Du kan även lägga in kommandot i en .ini-fil, men vilken har jag ingen koll på.

Som jag skrev... prova en trainer istället. Jag har faktiskt gjort det själv när jag fastnade på banan med jättemonstret i mitten av spelet.

Har redigerat trådens titel!

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...