Gå till innehåll

Service på en dator


Lasse B

Recommended Posts

Har du lokaltidning så brukar finnas i slutet på tidningen "tjänster". Sök på gula sidorna efter närmaste verkstad för dej,brukar finnas på anslagstavlan i affärerna, annars skicka på posten till datorns egen verkstad och då först ringa datortillverkaren.Good luck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du lokaltidning så brukar finnas i slutet på tidningen "tjänster". Sök på gula sidorna efter närmaste verkstad för dej,brukar finnas på anslagstavlan i affärerna, annars skicka på posten till datorns egen verkstad och då först ringa datortillverkaren.Good luck

Tackar det är ok, men jag ville bara ha ett tips av någon på en bra firma, service kan man nästan få överallt, men det gäller en rekomendation.

LB

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Lasse B!

Vad är felet/felen på datorn?

Har du/känner du ingen kompis som är duktig på att fixa med datorer? Ibland så behöver man inte gå så långt som till en datorverstad, utan det kan räcka med en kompis som kan också! Tyvärr så bor jag 80 mil ifrån, annars så skulle jag kunnat hjälpa dig för en riktigt blygsamm summa.

Mvh// Sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Lasse B!

Vad är felet/felen på datorn?

Har du/känner du ingen kompis som är duktig på att fixa med datorer? Ibland så behöver man inte gå så långt som till en datorverstad, utan det kan räcka med en kompis som kan också! Tyvärr så bor jag 80 mil ifrån, annars så skulle jag kunnat hjälpa dig för en riktigt blygsamm summa.

Mvh// Sunshine

Tack för din hjälpsamhet, det löser sig.

Fick ett tips av en vän.

Ha en bra kväll.

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...