fabregas Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 Hej! Jag har nyligen installerat om XP och nu när man tex öppnar en mapp så "hoppar" den fram när man drar den. När man släpper den på det nya stället så finns fönstret liksom kvar lite på det förra stället och smälter liksom in på det nya stället vilket jag uppfattar som att den "hoppar". Hur kan man få bort det så att den rör sig smidigare? Och när det gäller scrollen så är det ungefär samma problem. Den liksom "hoppar" när man scrollar ner på en internet sida (eller vågar sig fram) hur kan man få den att glida? Mvh Johan Quote
cjb Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Installera senaste drivrutinerna till ditt grafik kort. Skulle misstänka att du fortfarande har inte har installerat någon egen drivrutin till detta Quote
fabregas Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 Hej! Jag har nyligen installerat om XP och nu när man tex öppnar en mapp så "hoppar" den fram när man drar den. När man släpper den på det nya stället så finns fönstret liksom kvar lite på det förra stället och smälter liksom in på det nya stället vilket jag uppfattar som att den "hoppar". Hur kan man få bort det så att den rör sig smidigare? Och när det gäller scrollen så är det ungefär samma problem. Den liksom "hoppar" när man scrollar ner på en internet sida (eller vågar sig fram) hur kan man få den att glida? Mvh Johan Quote
Sunshine Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Hej ! Det ser ut som om Du måste uppdatera grafikkortet efter nyinstallationen av XP. Mvh// Sunshine Quote
datordanne Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Testa att installera nya drivrutiner för grafikkortet. Quote
Mickilina Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Flyttade ihop en tredje tråd av fabregas med samma problem. Forumregler: §2 Inlägg - innan du skriver Dubbelpostningar, det vill säga samma fråga i flera forumkategorier, tillåts inte utan håll dig till en forumkategori. Quote
Recommended Posts