hassesthlm Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Men jag kommer ite åt den, kan se den i enhetshanteraren o den fungerar säger den där men kan inte se den i utforskaren eller så, till saken hör att jag har lek med linux med den disk i så jag misstänker att det är linux format på den eller något liknande någon som vet hur man kan tänkas komma åt den från vindows 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Skriv diskmgmt.msc i startmenyns sökfält och tryck [Enter]... där kan du hantera disken... kanske du måste formatera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hassesthlm Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Skriv diskmgmt.msc i startmenyns sökfält och tryck [Enter]... där kan du hantera disken... kanske du måste formatera. skrattar fan så trött man är ibland tack o bock för alltid snabba svar från din sida, uppskattas verkligen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts