DAson Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 (edited) Varja gång jag loggar in så ligger den där Du har 1 inbjudan står det varje gång jag loggar in på Windows Live Messenger 9. Jag klickar på länken och tittar och stänger ned explorefönstret. Men nästa gång jag loggar in så är den där igen Du har 1 inbjudan och hur får jag bort det för det är så ganska störande och se den varje gång jag loggar in på WLM. Är det någon som fått samma som jag så säg till om hur ni fick bort det. //DAson Edited November 12, 2009 by DAson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Efter att du klickat på länken och explorerfönstret öppnat måste du acceptera eller tacka nej till inbjudan, annars kommer det fortsätta Mvh // Magnus Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted November 12, 2009 Author Share Posted November 12, 2009 (edited) Jag har kollat in sidan där det står Du har 1 inbjudan, det finns inget att inaktivera eller att tacka nej, så jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med detta problem. Det får väl va tillsvidare. //DAson Edited November 12, 2009 by DAson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts