Nicklas Postad November 13, 2009 Dela Postad November 13, 2009 Någon som vet ett bra program att föra anteckningar med under föreläsningar? Vill alltså inte ha något tungrott som Office tillsammans med Photoshop utan något litet smidigt som är speciellt gjort för ändamålet och har bara de lämpliga funktioner samlade. Det jag saknar i de texteditorer jag testat är att snabbt och lätt kunna rita direkt bland anteckningarna. Inget avancerat utan typ lite pilar, ringa in saker och sånt. Det funkar ju liksom inte att slänga igång Photoshop och göra en bild som sedan infogas i ett Word dokument och sedan ska texten justeras i förhållande till bilden och bla bla... Då har kan ju missat halva föreläsningen när man är klar. Och det ska funka i Windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
si3rra Postad November 13, 2009 Dela Postad November 13, 2009 min första tanke skulle ju vara Microsoft Windows Journal Viewer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.