Elin22 Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 (edited) hej har xp och när jag startar internet8 och spelar på king com då börjar datorn låta jätte mycket och den blir varm , men om jag exempel läser hotmail då låter det inte så mycket och jobbar inte då heller utan det är mest när jag spelar spel o sånt då är CPU hög på IE , någon som kan hjälpa mig med detta? tack. Edited November 27, 2009 by Elin22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Ett spel gör ju att datorn får jobba mycket mer än när man bara läser mejl. När datorn jobbar mycket så blir den varmare och då ökar fläktarna farten för att hålla nere temperaturen. Mycket damm i datorn gör att den svala luften inte kommer in i till processor och grafikkort. Har du en bärbar eller en stationär dator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts