Sunshine Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 (edited) Såg Frezze´s avatrar och det påminde mig om en tjej som är duktig på att teckna sådana. Så lite PR får man väl göra? En länk till Lasaro som hon kallar sig! http://lasaro.deviantart.com/gallery/#_featured Se bilderna/teckningarna och njut av pennstrecken. Nu skall jag krångla till det lite: Hon som tecknar dessa figurer är, min sons morbrors sambos dotter. Edited January 8, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Såg Frezze´s avatrar och det påminde mig om en tjej som är duktig på att teckna sådana. Så lite PR får man väl göra? En länk till Lasaro som hon kallar sig! http://lasaro.deviantart.com/gallery/#_featured Se bilderna/teckningarna och njut av pennstrecken. Mycket välgjorda! Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 (edited) Hon som tecknar dessa figurer är, min sons morbrors sambos dotter. Din sons kusin alltså. Eller, om man vill, din brorsdotter. /G Edited January 8, 2010 by odenxt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 8, 2010 Author Share Posted January 8, 2010 Din sons kusin alltså. Eller, om man vill, din brorsdotter. /G Min sons låtsaskusin, inte min brorsdotter, utan min gamla svågers sambos dotter. Visst blir det krånligt ibland? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 (edited) Typisk svensk "kärnfamilj"! Våra barn har många bekanta med 2 o 3 olika julfiranden o halvsyskon, o föräldrar i olika konstellationer etc. Edited January 8, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 8, 2010 Author Share Posted January 8, 2010 Snart är jag farfar till mig själv: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirvasher Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 (edited) Haha! Ska jag känna mig smickrad eller? Nåväl! Visst tecknar hon bra! Men, samtidigt lite för mycket mörker för min del! Hon måste för all del ha någon solskensdag? En piggelin ordnar allt, ge henne en sådan! Edited January 8, 2010 by Frezze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts