Guest Eva L Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 innan så gick det ändra inställningar men nu syns det genomskinligt och går inte att klicka ändra , varför, hur ska jag göra ? här ser ni fotot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Hej, vet ej varför "Ändra inställningar"-knappen finns eller varför den är nedsläckt (bara förvirrande) men för mig funkar det ändå att bocka för eller av de ändringar man vill göra och sedan klicka på "OK" längst ned på sidan. Pröva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 innan så gick det ändra inställningar men nu syns det genomskinligt och går inte att klicka ändra , varför, hur ska jag göra ? här ser ni fotot: Använder du fler brandväggar än Windows, t.ex genom ngt annat program? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eva L Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Använder du fler brandväggar än Windows, t.ex genom ngt annat program? nopp använder bara windows brandvägg, inget annat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Som sagt, gör du dina ändringar och klicka sedan på "ok" så fungerar det. Är det andra ändringar du vill göra? Du kommer åt mycket mer under "Avancerade inställningar" på Brandväggens startsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Detta är inga konstigheter, troligtvis har du inaktiverat UAC (User account control) och därför har du redan rättigheter att ändra och kan därmed inte trycka på knappen som är utgråad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts