BennyLindahl Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 När jag försöker öppna en bifogad "vidareadress" i IE8, så händer inget alls, det står längst ned t.v. "Klar", men skärmen är tom? Någon inst. i Säkerhetsalt. eller..... Någon som vet? (Kör Win7 Ult. x64) mvh/ Benny L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Prova kompatibelt läge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Prova kompatibelt läge! Tack för Ditt svar, men vad menas med kompatibelt läge, (frågar en novis) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 måste fråga vad det är du öppnar för något? Ordet "vidareadress" får du gärna förklara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted January 17, 2010 Author Share Posted January 17, 2010 måste fråga vad det är du öppnar för något? Ordet "vidareadress" får du gärna förklara. Om jag går in på någon sida ex. PausMail, och vill gå vidare till den sida som deltagare ska gå till genom att klicka på "klicka här", så händer det inget, det står bara "klar" ned till vänster, och sidan är tom?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 (edited) Vilket epostprogram använder du? Jag förstår att det måste vara webmail... Edited January 17, 2010 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted January 17, 2010 Author Share Posted January 17, 2010 Vilket epostprogram använder du? Jag förstår att det måste vara webmail... Jag använder W.Live Mail Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Kontrollera detta: Gå till IE8 Verktyg -> Hantera tillägg -> Acceleratorer, markera Windows Live Mail och Aktivera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted January 18, 2010 Author Share Posted January 18, 2010 Kontrollera detta: Gå till IE8 Verktyg -> Hantera tillägg -> Acceleratorer, markera Windows Live Mail och Aktivera Tack Venoms, kul att höra från Dig igen. Jag har redan gjort som Du föreslog, så Jag är kvar på ruta ett, har Du något annat förslag vore Jag mycket tacksam. /Benny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts