PCGuiden Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Ladda ner detta program och körde en benchmark och fick detta resultatet, kan man säga att detta är bra för en laptop??? Programmet finns här för direktnedladdning: hw32_335.exe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 (edited) Ladda ner detta program och körde en benchmark och fick detta resultatet, kan man säga att detta är bra för en laptop? Har ingen laptop, men du har en möjlighet att jämföra i programmet. Testat Compare? Edited January 20, 2010 by Japanmannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Om man trycker compare så borde det väl vara bra att ligga där stapeln är som högst antar jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranl Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Ladda ner detta program och körde en benchmark och fick detta resultatet, kan man säga att detta är bra för en laptop??? Programmet finns här för direktnedladdning: hw32_335.exe Fick detta på min HP6930p Core 2 Duo 2,4 GHz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Om man trycker compare så borde det väl vara bra att ligga där stapeln är som högst antar jag Visst, men det verkar inte vara så många som testat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts