CGD Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Har någon prövat detta. Gå till denna sida vänta lite så startar en film. Ser rätt kul ut men är det så? http://www.spacetime.com/home.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Tröttnar man inte på det ? Blir rörigt ? Men ser ju rätt ball ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 (edited) Tror också man tröttnar på det där. Sitter man på nätet "all-the-time" så är det kanske nåt som är till nytta- och effektivt. Antingen blir det rörigt, innan blivit van med det ~ eller också grymt tidsbesparande, efter man har fått in snitsen. Kanske bara nån som vill tjäna "storkovan" (i slutändan) på ytterligare ett colt program, men som är onödigt för många ??? Pga följande har jag (kanske) ytterligare ett skäl att avstå då jag använder mig av W7 Minimum PC Configuration: Operating System: Windows 2000, Windows XP or Vista Edited January 27, 2010 by swerogge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Funkar det på vista så funkar det 99% på w7. Många har väl inte hunnit skriva om på sina hemsidor om vilka os det stödjer, jag har då inte stött på några problem alls,och har många program i burken som inte är okej med w7. Bara testa å se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts