göte Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Hej alla vänner på forumet Nu ska ni slippa mina inlägg under en hel månad för jag drar till Thailand med fru och en dotter med familj imorgon. Vi hörs igen om 29 dagar Lev väl så länge för det tänker vi göra MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Va? Lämna Sverige? Nu när vi har det som bäst, med snö och allt! Nä- Ha en skön Thailandsresa, men bränn inte köttet för mycket! Lite avis, men vi kan nu efter snöfallet, köra snöskoter i.a.f....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Hej alla vänner på forumet Nu ska ni slippa mina inlägg under en hel månad för jag drar till Thailand med fru och en dotter med familj imorgon. Vi hörs igen om 29 dagar Lev väl så länge för det tänker vi göra MVH Göte มี การ ศึกษา ดี. และ ยินดี ต้อนรับ สู่ ประเทศไทย essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Hej alla vänner på forumet Nu ska ni slippa mina inlägg under en hel månad för jag drar till Thailand med fru och en dotter med familj imorgon. Vi hörs igen om 29 dagar Lev väl så länge för det tänker vi göra MVH Göte Ha det görbra..Jag blir nästan avundsjuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts