Malou Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 (edited) Hej! Satt precis och läste på nedanstående sidor ang Play-kanaler (Windows Media Center Plug-in) http://www.alltomxp.se/windows-7/19-windows-7/1012890-play-kanaler-nu-i-media-center.html http://play.codeplex.com/ Och på en utav sidorna läser jag detta => Med detta plugin kan du kolla på program från dessa kanalers ondemand-tjänster utan att starta webbläsaren och använda musen.<= Nu undrar jag vad använder man istället för musen? Är det fjärrkontroll man använde då? Om man inte har någon fjärrkontroll går det då att använda musen? Är det tillförlitligt att ladda ner och installera detta plugin (är väldigt rädd om min nya bärbara här "eMachines")? //Malou Edited February 7, 2010 by Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Simonsson Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Windows Media Center-fjärrkontroll funkar bra, men du kan även använda mus eller tangentbord för att navigera i Windows Media Center. Nästan 10500 nedladdningar och att döma av kommentarer och annat så är många nöjda och ingen klagar, så det verkar inte vara några tillförlitlighetsproblem. Funkar bra på det stora hela tycker jag och hursomhelst ett mycket trevligt initiativ av utvecklaren. OS-kanalerna i SVT Play ser för övrigt lovande ut inför Vancouver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 OS Kanaler i SVT Play vad är det ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Simonsson Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 OS Kanaler i SVT Play vad är det ??? Tyckte gränssnittet för att titta på OS-sändningar via SVT Play verkade lite trevligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Ser trevligt ut som du säger.... Blir att titta på jobbet hehehe eller hur blir det nu allt går väl på natten här i Sverige eller??? allt intressant vid 1-5 på morgonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Ser trevligt ut som du säger.... Blir att titta på jobbet hehehe eller hur blir det nu allt går väl på natten här i Sverige eller??? allt intressant vid 1-5 på morgonen Hela grejen med Play-kanalerna är att du tittar när du vill och har tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted February 7, 2010 Author Share Posted February 7, 2010 Windows Media Center-fjärrkontroll funkar bra, men du kan även använda mus eller tangentbord för att navigera i Windows Media Center. Hej Magnus Simonsson! Tack så jättemycket för svar då vet jag att även tangentbord & mus fungerar för navigering i Windows Media Center //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts