Gå till innehåll

[LÖST] Fråga ang Play-kanaler (Windows Media Center Plug-in)


Malou

Recommended Posts

Hej!

Satt precis och läste på nedanstående sidor ang Play-kanaler (Windows Media Center Plug-in)

http://www.alltomxp.se/windows-7/19-windows-7/1012890-play-kanaler-nu-i-media-center.html

http://play.codeplex.com/

Och på en utav sidorna läser jag detta

=> Med detta plugin kan du kolla på program från dessa kanalers ondemand-tjänster utan att starta webbläsaren och använda musen.<=

Nu undrar jag vad använder man istället för musen?

Är det fjärrkontroll man använde då?

Om man inte har någon fjärrkontroll går det då att använda musen?

Är det tillförlitligt att ladda ner och installera detta plugin (är väldigt rädd om min nya bärbara här "eMachines")?

//Malou

Redigerad av Malou
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows Media Center-fjärrkontroll funkar bra, men du kan även använda mus eller tangentbord för att navigera i Windows Media Center.

Nästan 10500 nedladdningar och att döma av kommentarer och annat så är många nöjda och ingen klagar, så det verkar inte vara några tillförlitlighetsproblem. Funkar bra på det stora hela tycker jag och hursomhelst ett mycket trevligt initiativ av utvecklaren. OS-kanalerna i SVT Play ser för övrigt lovande ut inför Vancouver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser trevligt ut som du säger.... Blir att titta på jobbet hehehe eller hur blir det nu allt går väl på natten här i Sverige eller??? allt intressant vid 1-5 på morgonen

Hela grejen med Play-kanalerna är att du tittar när du vill och har tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows Media Center-fjärrkontroll funkar bra, men du kan även använda mus eller tangentbord för att navigera i Windows Media Center.

Hej Magnus Simonsson!

Tack så jättemycket för svar då vet jag att även tangentbord & mus fungerar för navigering i Windows Media Center :)

//Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...