Sunshine Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 (edited) http://vk.se/Article.jsp?article=330922 :( :( Edited February 15, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Dear God! Endast Västerbotten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Dear God! Endast Västerbotten! Ja, det laglösas land. Men, jag håller mig dock utanför detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 (edited) Ja jag tycker det verkar rätt kul faktiskt. Vad gör man om man inte har nån dragkrok. Jag hade inte dragit mig för att göra samma sak om det var kort väg och lite bilar. Lite knäppt kanske,men himla kul Men jag är kanske lite knäpp.. Hellre det än perfekt Edited February 15, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Så när man hyr släp i Västerbotten, ingår då killen som håller fast släpet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 bara jag som får känslan av att det är nån fyllegrej och uppgjort/kul grej som tidnigen blåst upp? ser ju inte ut som dem lämnar en mack och den som filmar verkar ju stå redo och vänta.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 bara jag som får känslan av att det är nån fyllegrej och uppgjort/kul grej som tidnigen blåst upp? ser ju inte ut som dem lämnar en mack och den som filmar verkar ju stå redo och vänta.. Håller mé..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts