Razaranje Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Hej! Jag saknar alternativet "sök" i Windows 7 när man högerklickar på en mapp. Det använde jag ganska ofta i XP. Är det dolt, borttaget eller är det bara jag som inte hittar det? Går det att få detta alternativ i Win 7 när man högerklicka på en mapp? Tack på förhand! MVH Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Om du hoppar in i mappen så har du längst upp till höger en liten ruta där du kan skriva sökord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razaranje Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Haha där fanns det ju ett sökfält! Jag måste vara blind Tack så mycket! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Det var så lite så. Sedan har du ju ett sökfält under startmenyn också som du kan ställa in lite var det ska söka. Samt att du kan trycka WIN+F för att slänga fram ett sökfönster. Finns säkert fler sätt också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts