Chokl Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Hejsan Jag har nyligen installerat windows 7 professional 64-bit och är väldigt nöjd. Dock får jag inte förhandsvisningen av bilder i utforskaren. Alltså om jag är i en mapp med bilder visas bara en standardbild. Har försökt leta runt efter en lösning med hittar inget. Vore tacksam för hjälp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Gäller det alla bildfiler, eller ett specifikt format? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chokl Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 På de format som jag har testat, jpeg, bmp, gif och png, funkar det inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Kolla under Ordna/Mapp och sökalternativ att inte Visa alltid ikoner är bockad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts