Gå till innehåll

Windows Live Mail sortera meddelanden


Recommended Posts

Jag har skaffat Windows Live Mail och lyckats importera alla undermappar som jag hade tidigare i Windows Mail. Förut hade jag angett regler för meddelanden så att t ex mejl från en viss avsändare automatiskt åkte in i en speciell mapp. Detta har inte följt med till Windows Live Mail, och jag har inte heller hittat någon funktion för att skapa såna regler för meddelanden. Någon som vet hur man gör?

Hälsningar

L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttar tråden till en lämpligare kategori...

När du skapar en ny tråd så ta en titt bland kategorierna innan du postar!

Välkommen till forumet!

// Manneman

Sorry - är ovan vid att göra inlägg och tänkte inte alls på att leta efter kategorier. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skaffat Windows Live Mail och lyckats importera alla undermappar som jag hade tidigare i Windows Mail. Förut hade jag angett regler för meddelanden så att t ex mejl från en viss avsändare automatiskt åkte in i en speciell mapp. Detta har inte följt med till Windows Live Mail, och jag har inte heller hittat någon funktion för att skapa såna regler för meddelanden. Någon som vet hur man gör?

Hälsningar

L

Öppna "Windows Live Mail" och gå till meny "Verktyg" och välj där "Regler för meddelande" och sen "Epost". Någon annan får fortsätta om du behöver hjälp med skapandet av regler för jag använder själv "Outlook".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppna "Windows Live Mail" och gå till meny "Verktyg" och välj där "Regler för meddelande" och sen "Epost". Någon annan får fortsätta om du behöver hjälp med skapandet av regler för jag använder själv "Outlook".

Tack för svar, Fredde!

Problemet var att jag inte ens hittade Verktygsmenyn. Men nu fick jag fram den från en knapp till höger (visa menyrad). Nu kan jag göra precis som i Outlook Express - vad bra!!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...