frederik Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Jag har Skype på min win7-ultimate och den fungerar bra, men men men jag får inte bort ikonen från processlinjen när Skype är startat (utan att användas, i stand by så att säga). Jag vill enbart ha Skype-ikonen i meddelande-området bredvid klockan när den är i stand by, hur får jag bort eländet vid startknappen? Jag har verkligen provat det mesta, men likförbannat är den kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Är lite osäker på vad du menar men Windows Live Messenger kör jag i Vista SP2 kompatibelt läge för att det ska uppföra sig "som det brukade" och bara ligga nere vid klockan. Det kanske kan hjälpa dig med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frederik Posted March 4, 2010 Author Share Posted March 4, 2010 Är lite osäker på vad du menar men Windows Live Messenger kör jag i Vista SP2 kompatibelt läge för att det ska uppföra sig "som det brukade" och bara ligga nere vid klockan. Det kanske kan hjälpa dig med. He he, det var som f*n, det funkade faktisk attköra Skypen i kompatibilitets-läge som Vista SP2, ikonen drog ned bredvid klockan direkt... Frederik är tacksam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts