Gå till innehåll

Strul med Microdoft Office 2003


candela

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Vet inte om detta är rätt plats i forumet med felet finns i det nu installerade operativet.

Moderator kan ju vara bussig och i så fall lägga inlägget på rätt ställe.

Installerade Windows 7 Home Premium i slutet oktober 2009. Allt har fungerat perfekt tills för cirka en vecka sedan.

När jag får ett mail med en länk i Outlook så får jag felmeddelande när jag klickar på länken.

Word fungerar också konstigt. Det tar lång tid att starta och lång tid att stänga av. Har försöt att reparera installationen av

Microsoft Office 2003 men utan lyckat resultat.

Vill inte köpa Office 2007 för den är för dyr och saknar Outlook. Har testat Office 2010 Pro och den verkar ju jättebra men med samma fel

som version 2007, den är för dyr.

Kontentan blir väl att jag får övergå till Open Office och eventuellt Thunderbird. Är inte komfortabel med Windows Live Mail.

Finns det någon här på forumet som kan hjälpa mig med att återställa Outlook så den fungerar tills Microsoft slutar med under håll

omkring 2013 (tror jag)

Mvh

candela

post-1775-1268737076,06_thumb.jpg

Redigerad av candela
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Det här kan vara svaret på problemet med Outlook. http://support.microsoft.com/kb/310049/sv

Att Word startar långsamt kan ha med skrivaren att göra. Kan du välja nåt annat som standardskrivare, som XPS document writer t.ex. och testa.

Tack för tipset. Tyvärr var jag inte hjälpt med detta. Gjorde en systemåterställning och efter diverse uppdateringar

är det nu OK.

/candela

[LÖST] Problemet borta och det får anses löst.

/candela

Redigerad av candela
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...