swerogge Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Jag är förvånad över att avinstallationsprogrammet Revo Uninstaller vill ta bort registerposter som hela systemet är beroende av..(avinstallerade Modern Warfare 2..ett skrivbordstema till windows 7) jag är hitills mycket nöjd med Revo men att den vill ta bort poster som till exempel HKEY_CLASSES-ROOT.gif och mycket mycket mer går över mitt förstånd.. Hur är er erfarenhet vad gäller Revo's rensningsnoja?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Låter inte så konstigt tycker jag...,temat tillhör väl spelet och "Modern Warfare"-installationen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 20, 2010 Author Share Posted March 20, 2010 Låter inte så konstigt tycker jag...,temat tillhör väl spelet och "Modern Warfare"-installationen? ..inte så konstigt sa du.. så du menar alltså på fullt allvar att det är helt i sin ordning att Revo tar bort såna där nycklar??? f.ö var det enbart temat jag hade installerat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 (edited) ..inte så konstigt sa du.. så du menar alltså på fullt allvar att det är helt i sin ordning att Revo tar bort såna där nycklar??? f.ö var det enbart temat jag hade installerat Jag fattade det som att du skulle avinstallera "Modern Warfare"..,fattade jag fel där? Men såg nu på bild 2 att där ser det lite mysko ut. Edited March 20, 2010 by Adnerzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 20, 2010 Author Share Posted March 20, 2010 Jag fattade det som att du skulle avinstallera "Modern Warfare"..,fattade jag fel där? Men såg nu på bild 2 att där ser det lite mysko ut. Trevlig kväll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts