Superlight Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 (edited) När jag scrollar i en webbsida, så blir det liksom ett "paus eller "hack" i någon sekund. Man måste starta om Firefox för att det ska bli normalt igen, men det kommer igen efter en stund. Har provat att installera om (även tagit bort min profilmapp) men, samma problem. Har kollat mina addons, och problemet ligger heller inte där Win7 32-bit med senaste grafik och chipset/mobo drivrutinerna Någon som har en lösning? Edited March 20, 2010 by Superlight Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 När jag scrollar i en webbsida, så blir det liksom ett "paus eller "hack" i någon sekund. Man måste starta om Firefox för att det ska bli normalt igen, men det kommer igen efter en stund. Har provat att installera om (även tagit bort min profilmapp) men, samma problem. Har kollat mina addons, och problemet ligger heller inte där Win7 32-bit med senaste grafik och chipset/mobo drivrutinerna Någon som har en lösning? Hej! Har nästan samma fenomen, + att teckensnitten är stora nederst på sidan, får uppdata 2-3 ggr innan det blir som det skall. Provat ändra det mesta, men det kommer tillbaka igen. WHAT TO DO?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Varför inte testa med tillägget, Scroll on Flash! Hos oss hackar det inte efter att vi installerade det! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts