Björne1 Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Hej Någon som använder nämda router med funktionen Shareport. Fungerar det? Tänkte dela en skrivar (trådlös) där. Sugen på åsikter innan jag införskaffar en sådan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Hej Någon som använder nämda router med funktionen Shareport. Fungerar det? Tänkte dela en skrivar (trådlös) där. Sugen på åsikter innan jag införskaffar en sådan. Provat funktionen på Dir-655 men använder inte den längre eftersom jag tyckte den fungerade dåligt. Har för mig att det ska ha kommit uppdateringar som kan göra att den fungerar bättre idag än när jag testade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moffa Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Provat funktionen på Dir-655 men använder inte den längre eftersom jag tyckte den fungerade dåligt. Har för mig att det ska ha kommit uppdateringar som kan göra att den fungerar bättre idag än när jag testade. Det fungerar bra med tillåter bara en användare åt gången, bäst är att införskaffa en ren printsever, söker du den stabilaste routern på marknade så skall du införskaffa dir 635, har haft min i 2 år och är supernöjd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts