Longben65 Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Behöva hjälp att få fungera med windowsknapp på tangentbord. Eftersom jag har sökt överallt på internet för att få information hur jag ska få leva det tangentbord med windowsknapp. Har hittat information om inaktivera windowsknapp. Men inte tvärtom... Tangtentbord heter Logitech G15 med usb-anslut. Kanske någon som kan tipsa mig hur jag kan fixa att få vakna upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 (edited) Du har antagligen tangentbordet i "game mode" och då fungerar inte windowsknappen. Slå över knappen så du stänger av funktionen.. så ska det fungera. edit; Det är skjutknappen till vänster om displayen.. Edited March 25, 2010 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Longben65 Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 Åh tack! Den lever.... då vet jag om det här. tack ska du ha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts