Gå till innehåll

bild-"ikoner" i utforskaren?


zen-TAO

Recommended Posts

Hej.

Det här frågan var svårt att veta var man skulle placera i för kategori. Men eftersom jag använder Vista Home Basic (32) så ställer jag den här.

Bilder. Jag har många bilder och de ligger i en mapp med samma namn. När jag öppnar mappstrukturen i Utforskaren så ser jag ju en symbol (inte vad bilden föreställer i miniatyr) för bildfilen med vilket program jag har som standard för att öppna bilder.

Men ofta är jag ändå osäker på vilken bild det är och måste förhandsgranska den. Jag märker att det är ett onödigt moment, speciellt när jag måste öppna och förhandsgranska många bilder.

Min fråga gäller om det finns någon applikation som gör att det blir en liten miniatyrbild av den faktiska bilden i mappen istället för bara en symbol som visar vad det är för fil.

Svårt att förklara det här. Förstår ni hur jag menar?

Tack på förhand för era svar.

Hälsningar

zentao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag vet vad du menar! När du öppnat mappen med bilderna, så finns det ordna, visa, bränn. Klicka på visa och välj stora eller extra stora ikoner, då visas bilder istället för informationen om dessa. Lycka till! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...