FixarFrasse Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Hej, Har precis installerat Windows 7 på min dator (körde på WinXP förut). Jag har installerat Alla drivrutiner etc. så allt fungerar som det ska, förutom en sak. Jag kan i princip dra muspekaren långt som tusan åt höger (och pekaren försvinner såklart) .. och det tar lika lång tid att dra tillbaka den så man ser den .. har högsta möjliga upplösning (vilket jag vill ha!) någon som vet vad problemet kan vara? Sen tycker jag ikonerna på skrivbordet är på tok för stora - hur kan jag minska ner dom? Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FixarFrasse Posted April 4, 2010 Author Share Posted April 4, 2010 Problemet med muspekaren är löst. Det visade sig att vid "default" så klonade sig allt till tv'n också, och det var dit muspekaren kom när jag drog åt höger. Problemet med ikonerna på skrivbordet kvarstår dock.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Problemet med ikonerna på skrivbordet kvarstår dock.. Markera en ikon/ikoner, håll inne Ctrl-tangenten och scrolla med musens hjul upp eller ner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Problemet med muspekaren är löst. Det visade sig att vid "default" så klonade sig allt till tv'n också, och det var dit muspekaren kom när jag drog åt höger. Problemet med ikonerna på skrivbordet kvarstår dock.. Höger klicka på skrivbord makera visa här kan ni ställa in skrivbord ikonerna storlek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts