PCGuiden Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Skall köpa en 32" tv någon som har tips skall vara 2 HDMI utgångar. Sett en med 8 MS snabbhet är det bra som tvskärm eller skall det vara mindre tacksam för tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Jag brukar ha dessa utgångspunkter: 1. Vad ska du använda TV:n till? Vanlig TV-tittande, spel, film 2. Kontrasten skall vara hög 3. Antal in- och utgångar 4. Kolla om det finns 100Hz 32-tums, mycket bättre bild, men lite dyrare oxå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 De ska va Full HD. 1080 i eller 1080 p brukar de stå på dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Och helst DLNA - http://www.dlna.org/digital_living/how_it_works/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Kanske ett gammalt ämne...men vart det något köp ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 Jepp det blev en : LG 42" LCD-TV 42LD420 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Hej. För mig är en TV något som man tittar på när man inget annat har att göra. Har en tjock-TV i vardagsrummet och en liten i sovrummet. Den i sovrummet används mest Önskar jag skulle vara fast vid den under slutspelshockeyn men det är inte så intressant nu.. Dom bästa nyheterna hittar jag på radio P1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts