Sandstone50 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Gomorron, jag ser i reklamen för Itunes att man har en gammal kasett tape på bilden Innebär det att man kan kopiera sina gamla kasettband dit ?? Jag blev aldrig kompis med inspelningsprogrammet som jag blev rekommenderad, (som säkert var jättebra) så alla kasetter "sitter" här okopierad :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 iTunes har ingen inspelningsfunktion, vad jag kan se Valet av program är inte heller direkt avgörande. Tillvägagångssättet är alltid detsamma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 det verkar somom jag får leva med mina skräpande kassetter :-(... men tack för infon :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts