göte Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Hej alla Texten i rubriken är rubrik på det felmeddelande jag får på en Netbook med XP SP3 installerad. Resten av texten kommer här: Undantag okänt programundantag (0xa3410004) uppstod i programmet på adress 0x7c812afb Felmeddelandet går att klicka bort med "OK" och sedan fungerar datorn felfritt efter vad jag kan utläsa men det är naturligtvis irriterande att alltid få detta vid uppstart Har kört registerstädning med CCleaner utan resultat Hoppas att något poffs kan lösa detta åt mig MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Är ZoneAlarm installerat? Kanske en ominstallation av programmet kan lösa problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted April 14, 2010 Author Share Posted April 14, 2010 (edited) Är ZoneAlarm installerat? Kanske en ominstallation av programmet kan lösa problemet. Nej det körs inte Zone Alarm i den datorn, men det har körts Zone Alarm - numera körs windows egen brandvägg Hur vet man vilket program det kan vara? / Göte Edited April 14, 2010 by göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Verkar som ZoneAlarm inte har avinstallerats ordentligt. Här finns ett borttagingsverktyg: http://forums.zonealarm.com/showthread.php?t=70034 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts