lavalampa Postad Maj 1, 2010 Dela Postad Maj 1, 2010 För någon månad sedan så försvann alla ikoner när jag en dag loggade in på datorn. Jag högerklickade och såg att rutan "visa skrivbordsikoner" var förbockad, så som det ska vara. Men jag avbockade, och bockade sedan för igen. Då kom ikonerna upp, men stannade bara uppe ett kort tag, eller tills jag stängde av datorn. Sedan var de försvunna igen. Någon som vet hur jag ska göra för att alltid ha skrivbordsikonerna där? Detta gäller alltså bara skrivbordsikonerna, själva startfältet finns med alla dess ikoner. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
e-son Postad Maj 1, 2010 Dela Postad Maj 1, 2010 Du kan prova att göra en systemfilkontroll...! Starta kommandotolken (cmd.exe) som administratör och kör kommandot... sfc /scannow ...kontrollerar integriteten hos alla skyddade systemfiler och ersätter felaktiga versioner med korrekta Microsoft-versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
lavalampa Postad Maj 2, 2010 Författare Dela Postad Maj 2, 2010 Tack så mycket! Jag ska testa detta så fort jag får tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.