DAson Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Undrar en sak om ni vet om det finns nån gadgets som visar hårddisk utrymmet i Windows 7. Finns inte bland dem som medföljer operativet! Jag har frågan ni har svaret!?! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Undrar en sak om ni vet om det finns nån gadgets som visar hårddisk utrymmet i Windows 7. Finns inte bland dem som medföljer operativet! Jag har frågan ni har svaret!?! //DAson Javisst finns det... kolla mitt skrivbord i "skrivbordstråden"... jag kan skicka den till dig. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Tack det vart snyggt med denna gadgets men det finns väl fler gadgets som visar hårddiskens status. Fyll på ännu mer svar! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Jag har en annan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts