PCGuiden Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Hej jag söker drivrutiner till min kamera som finns längst ner på denna sidan... http://www.labtec.com/index.cfm/service/listing/EUR/EN,crid=68,crid2=1764 laddar ner den för vista x64 eftersom det inte finns W7 x64 men jag kan inte installera den för den är inte till mitt op hur skall jag då göra? Kameran finner inte några drivrutiner automatiskt... och jag måste ha igång den kameran snarast... Hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Packa upp .exe-filen och uppdatera drivrutinen från Enhetshanteraren. Kanske inte helt lätt att hitta rätt fil såg jag, så du kanske får försöka flera ggr... men dom finns i mappen "Drivers". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 10, 2010 Author Share Posted May 10, 2010 Det ordnade sig fick efter ett tag fram vilken version man ville köra den med och valde då Vista sp2 och då funkade det så nu kan man se på underverket... Men tack för svaret ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts