Gå till innehåll

Köra Office 2010 utan att aktivera


Recommended Posts

Enligt nyhetsbrevet kan man köra Office med ett liknande kommando som finns i Windows 7 och undvika aktivering i ett antal månader. HUR man gör detta är glasklart (Artikel)... men varje gång man startar en applikation i Office 2010 så kommer den tjatande rutan upp att man ska aktivera inom XX antal dagar. Finns det ett sätt att bli kvitt denna rutan under den förlängda perioden?

Jag har installerat Office 2010 på svenska nu men inte bestämt mig vilken dator jag ska ha den på ännu. För att inte klanta till det så vill jag vänta med aktiveringen tills vi bestämt om datoruppgraderingar osv. Att inte aktivera känns ok men INTE att få upp tjatskärmen.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju bara att acceptera... för min egen del så gjorde jag slag i sak och aktiverade min igår iaf.

För dom som verkligen vill nyttja de 6 månaderna så kan det verkligen vara irriterande att få upp påminnelsen varje gång man startar en applikation i Office 2010. Samma sympton finns ju inte i t ex Windows 7 förrän 2-3 dagar innan den förlängda tiden går ut.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...