PCfreak Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Hade Office 2010 installerat men ville ha mitt 2007 i stället, sagt och gjort, bort med Office 2010 och in med 2007, så långt allt väl men när jag startar Outlook så kommer det upp ett felmedelande om att nått är fel (se bifogad fil) har gjort en ny datafil men det hjälper inte. vad göra?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 (edited) Har du följt rådet i dialogrutan och skapat en ny profil? Isåfall skall du ange den som default (har jag för mig, har inte tillgång till Win7/Office2007 så jag kan kolla) i Kontrollpanelen Varför vill du hellre ha 2007 än 2010? Edited May 21, 2010 by odenxt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCfreak Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 Har följt rådet men det hjälper inte Och detta blev fast ja gjorde in ren nyinstallation. Gillade inte 2010. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Och du har angett den nya profilen som default? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björne1 Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Fick samma problem själv. Jag gjorde såhär för att lösa det: Windows kontrollpanel-E.post-Visa profiler. Välj lägg till. Fyll i dina uppgifter. Bocka för Använd alltid denna profil. Starta upp Outlook och inportera din .pst-fil. I mitt fall fick jag 2 tomma mappar med engelska namn. Dom tog jag bort. När allt såg rätt och riktigt ut gick jag tillbaks till Visa profiler och tog bort profilen Outlook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCfreak Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 Tack Björnen...ska testa detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts