Snoffa Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Hej. Efter att jag installerade om min dator i helgen så har en partition försvunnit ifrån "Den här datorn". Jag kan se partitionen ifrån diskhanteraren, men den är på något sätt dold. Bild ifrån diskhanteraren: Någon som har en bra idé om vad som kan vara fel eller tips på hur jag kan få partitionen synlig i "Den här datorn". Tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Har du kört Windows Update? Jag får samma problem med en av mina diskar vid installation men efter WU funkar det fint. // Manneman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 Japp, samtliga uppdateringar ifrån WU är installerade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Mp3 saknar enhetsbeteckning, högerklicka på den och lägg till enhetsbeteckning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 (edited) Ah sorry, skulle såklart att sagt i huvudinlägget, det är partitionen mp3. LÖST: Såg nu att MP3 partitionen inte hade en enhetsbeteckning tilldelad sig. La till en sådan och vips så finns mp3 disken igen Edited May 24, 2010 by Snoffa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts