Jerry Berglund Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Hej ok, den här datorn krånglar för mig ideligen, trots det så hittar inte reparationsfirman något fel. Får iallafall detta meddelande när jag försöker starta upp kameran: styrenheten inte har tillräcklig bandbredd för USB-enheten (sammansatt) (som har begärt 8% av bussbandbredden) När jag kollade på microsofts hjälpsida, så sa de att man kunde minska på kamerans upplösning, vilket jag testade. Samma problem. Datorns felmeddelande säger att man kan ta ur en del enheter, har tagit ut 3, externa hårddiskar samt tvkort och problemet kvarstår. Nu är det bara att försöka hitta plats någonstans, men hur gör man det? jag skriver vad som står mer här: Standard Open HCD USB Host Controller Reserverad av systemet 10% USB-enhet (sammansatt) 2% HID-kompatibel mus 1% USB-enhet (sammansatt) 70% Standard Enhanced PCI to USB host controller Reserverad av systemet 10% Så vad kan jag göra av detta? Quote
Manneman Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Du måste ge lite mer info... dator, modell på kamera osv... Quote
Recommended Posts