Grisplytet Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 när jag försöker säkerhetskopiera hävdar windows att bitlocker filer saknas eller är skadade och att dessa krävs för att skapa kopian. då ingen av diskarna är krypterade och säkerhetskopiering har fungerat tidigare fattar jag inte vad som hänt. jag använder en extern hd till kopian. - har kört startreparation 3ggr nu och det blir ingen skillnad. - får felmedelande 0x81000031 - har följt alla instruktioner på http://support.microsoft.com/kb/975692 men det fungerar inte. - har även testat att aktivera bitlocker på den externa hd:n, vilket inte löste problemet. någon som har nån lösning ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Har du tidigare haft eller har du lagt till platser i Bibliotek? Funderar på om det kan vara någon rest eller sådant som påverkar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grisplytet Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 jag hade lagt till flera bibliotek, men tog bort dem och körde "återställ standard bibliotek" vilket inte löste problemet heller. jag använder acronis nu istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts