Dr. Drago Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Jag har problem att se filmer som länkas från hemsidor. Filformater är .wmv och jag får "Sidan kan inte visas" felmedelande. om jag därimot högerklicka och spara som så kan jag spara ner filen och se den från datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 (edited) Välkommen till forumet Vilken webläsare använder du? Tala även om en specifik länk/plats som du inte kan se. Edited June 28, 2010 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Drago Posted June 28, 2010 Author Share Posted June 28, 2010 IE8 och det är så vit jag vet från alla sidor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Jag använder också ie8... och ger du mig en länk som du vet inte fungerar för dig är det lättare att hitta problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts