mogge.m Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Hej. Jag har hämtat Office pro plus 2010 från Microsoft. När jag har installerat det är allt med utom Outlook. När jag går in och tittar så är den markerad med ett rött kryss och förklaringen ej tillgänglig. Vad skall jag försöka göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Måste börja med att fråga vart du hämtat detta? "Office Professional Plus 2010 är endast tillgänglig via volymlicens." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mogge.m Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Hos MSDN. Fick välja 32 eller 64 och fick en nyckel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Ett rött kryss indikerar att det inte är installerat. Har du provat att reparera/installera om? Välj avancerad installation och se till att allt är ikryssat som du vill ha. Som si3rra påpekar så finns Plus-versionen endast som volymlicens. Är det möjligen testversionen du plockat hem? Den är fri för nerladdning under begränsad tid... Att påpeka också är att gratisversionen av Pro Plus är beta och då ska den ligga i en annan forumkategori. Jag flyttar den när det framkommit vilken version du verkligen har. Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mogge.m Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 (edited) Jag har provat att starta om installationen och väljer lägg till, har tagit en bild, men det finns inte med efteråt. Fick inte med bilden. Edited July 4, 2010 by mogge.m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mogge.m Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Jo, det är en utvärderingsversion. Skall inte Outlook vara med där? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Jag börjar med att flytta tråden till rätt forum. Jo, den ska vara med där. Har du haft en tidigare version av Office installerad? // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mogge.m Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Ja 2007 Enterprice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 "Office Professional Plus 2010 är endast tillgänglig via volymlicens." Studentlicensen är också Professional Plus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts