Gå till innehåll

Kritiskt problem..


Olivermannen

Recommended Posts

..Hej igen :) Tack ni som hjälpte mig angående censuren (jobbar på det fortfarande) men:

Helsjukt, på något sätt och vis har jag lyckats med konsstycket att göra så att XP Fryser så fort man nuddar tangentbordet(!)

Alltså, jag kunde inte en logga in på mitt kono eftersom jag har password där, felsäkert och tog bort mitt lösen, nu kommer jag i alla fall in (mååånga omstarter)..

Please help me, det enda jag kan komma på att jag gjort är att instalera Avast! och gjort en Boot-scaning som tog bort ett antal otyg.. har öven provat systemåterställning och olika tankenbort, både USB och PS2..

MTFS Oliver ;) (Håller skenet uppe :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissa vad som hände :P

Skulle svara förut och vipps, datorn låser sig :P

Men iaff, sfc, Funkar inte :(

Har provat med det enda den vill är att jag trycker in Windows XP Proffesional Edition SP2??

Har provat med både SP2 skivor och min (!LAGLIGA!) XP Homeskiva.. i alla drivar o.s.v. men det funkar inte :(..

What shall I do??

MVH Oliver ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om den frågar efter xp pro... :roll:, borde du inte skaffa en sådan då...

Det går inte med home. Jag tror nog du vet var du ska få tag på ett ex, om du inte vill köpa en pro lic för dryga 1200 skr på ms...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jovisst, men lovar du att det funkar då, sitter juh på 0.5 FFS! :P

Å att man kan mounta den, utan att den fattar det :)

MVH Oliver ;)

Det jag menar är att om du har en xp pro cd, så får den vad den frågar efter...

Vill du köpa en laglig version, kan du logga in på ms update och verifiera din version...är den inte riktig får du antagligen erbjudandet att svara på några frågor om din nuvarande kopia. Är de nöjda med svaren får du köpa en lic för drygt 1200. Sedan konverteras din kopia på datorn till en äkta vara som du kan ha till du får cd'n på posten med en xp pro inkl sp2.

Om du inte nöjer dig med din "Home" och gör en ominstallation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...