eystrasalt Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Hepp! Mina bakåt - och framåtknappar har slutat fungera. Hjälp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Var? På tangentbordet, i webbläsaren, i utforskaren eller var? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eystrasalt Posted August 1, 2010 Author Share Posted August 1, 2010 Var? På tangentbordet, i webbläsaren, i utforskaren eller var? ...Uppe i vänstra hörnet på skärmen...det är väl webbläsaren, va? Pinsamt nog vet jag inte vad det heter. Men ställer jag markören på de nu helt mörka, normalt blå, pilarna så står det "Tillbaka" på vänsterpilen och "Framåt" på högerpilen samt den lilla neråtpilen " nyligen besökta sidor". Startat om datorn och de fungerar fortfarande inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Då antar jag att det är Internet Explorer du är i... d.v.s webbläsaren! Gå till Verktyg/Internetalternativ/Avancerat... och tryck på knappen "Återställ...". Det återställer webbläsaren till standardinställningar, och borde fungera. Du kanske får göra om vissa personliga inställningar efteråt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts