vic2ry Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 (edited) Hallå mina vänner Cecilia o Mats H,FINNS NI KVAR SOM HJÄLPTE MEJ FÖRUT? VIC2RY :)JAG HAR KOMMIT ILAND NU, glömmer fortf. caps lock, undrar om min dator HP.Pavilion går att rädda? Sality inf. innan. Hur gör jag nu? glömt allt!! Edited August 13, 2010 by vic2ry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Menar du att du inte ominstallerade datorn i maj när det konstaterades att det var en Sality-infektion? Börja med att läsa igenom de två trådarna för att friska upp minnet. Jag citerar från ett av inlägget: För att kunna berätta hur en ominstallation, återställning till leveransskick, sker i din dator så behöver jag veta vad det är för datormodell. På sidan http://welcome.hp.com/country/se/sv/support.html finns en länk som heter "Hur hittar jag min produkts namn/nummer". Följ den för att ta reda på datorns produktnamn eller produktnummer. Det skriver du sedan i ditt svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts