Manneman Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Med en Sony Ericsson eller Nokia kan man enkelt skicka sms via t ex PC Suite med telefonen kopplad via USB. Det är ju jättebra om man har telefonen på laddning eller om man bara sitter mycket vid datorn. Jag har hört om ett program som gör att man kan få upp sin iPhone virtuellt på skrivbordet och sedan kan använda dessa funktioner direkt via tangentbord och skärm... är det någon som hört något om detta som kan guida mig vidare? Mvh // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Kan det vara detta? http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-Tools/IPhone/iPhone-PC-Suite.shtml Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 Nope... inte det jag tänkte på. Men det är VÄL värt att titta närmare på! Tack! // Manneman Edit: Ska söka vidare kring detta program. Nerladdningen via Softpedia är på kinesiska. Vågar inte fullfölja installationen förrän jag läst mer om programmet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts