Gå till innehåll

Startar om....


Chop

Recommended Posts

Tja jag har problem med min dator jag vet inte vad det är för fel riktigt...tror minnet men inte säker som sagt...den startar om sig bland annat precis innan man kommer in i windows...men så fort jag kommer in i windows..när jag väl gör så är det inte så stora problem....jag har fått några fel meddelande ibland om att program måste avslutas osv...och att jag har för mycket grejer på C hårddisken fast det är gott om utrymme...vad är fel? alla svar tas tacksamt emot :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

ok testade allt det där cc cleaner hjälpte en del fast den startar fortfarande om sig precis innan windows ibland....hmm det enda jag kommer på som kan vara felet var när en polare råkade hälla jägermiester över chassiet :P men jag vet inte vad som kan ha gått sönder asså.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

hejsan hoppsan nu är det så att en kompis till mig har råkat ut för ett rätt så skojj problem hans data startar om hela tiden vad är det som kan va problemet då ?? jag gör en vild chansing på nån fläckt lr kabel men kan det va nått annat prob också ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har hänt andra stuff med min dator nu den senaste tiden...den startar inte om så ofta längre men jag får system meddelanden om minnet osv...och att mina hårddiskar behöver inkonsekvens kontrolleras...kan typ spela spel i 5min innan det kommer upp att minnet inte kunde utföra en åtgärd .. alla svar tas tacksamt emot :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...