GLoNkA Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Hej! Är det någon som vet hur jag tar bort auto starter i win7 eller om det finns något program som kan styra upp det? vh/GLoNkA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Osäker på vad du menar. Är "auto starter" ett program eller något eller menar du mer "autostartande program" i allmänhet? I det senare fallet kanske denna tråden kan hjälpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GLoNkA Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 Osäker på vad du menar. Är "auto starter" ett program eller något eller menar du mer "autostartande program" i allmänhet? I det senare fallet kanske denna tråden kan hjälpa. Hej! Tack för tipset! Länken gav det svar jag behövde, msconfig.exe löste allt. nu har jag halverat min start tid genom att deamon och steam o liknande inte startar förens jag behöver dom. Vh/GLoNkA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts