kudden Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Hej. Mitt bredband knasade igår så jag ringde upp comhem och dom sa att en ny uppdatering för mjukvaran i modemet finns tillgänglig. Dom fixade det från comhem och sa att det var välkänt problem. Efter det funkar det kanon och jag har 27ner och 12 upp efter det fast jag betalar för 24/10. Ett litet tips för er som har detta modem.. Hade dom gått ut med det till alla hade dom inte fått göra annat än att uppdatera modem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 (edited) Antar att det gäller EPC 2425 Den 21:a september lanserade vi en ny mjukvara till EPC 2425 i delar av Stockholm. Denna är nu lanserad i hela Sverige. Med mjukvaran följer förbättrad prestanda vid trådlös uppkoppling men även möjligheten att stänga av routerfunktionen, vilket vi sett att flera här efterfrågat.Har du inte startat om ditt modem efter den 21a september (gäller delar av Stockholm) har du en äldre mjukvara. För resterande delar av landet gäller 5:e oktober. För att få den nya mjukvaran, dra ut strömmen i ca 30 sekunder och låt modemet sedan starta upp för att uppgradera mjukvaran. Med vänlig hälsning Siméla Lidén Kundservice Källa: http://www.sweclockers.com/forum/14-internet-uppkoppling-och-natverk/751858-comhem-traden/index197.html#post10425431 Edited October 14, 2010 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 15, 2010 Author Share Posted October 15, 2010 Hej. Japp det var det.Men jag fick inte stänga av det under 45 min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts